Post by ecsekerespnigh on Mar 8, 2022 0:46:14 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Asian Cooking Games: Star Chef 2022 version ▞▞▞
In het begin was het oké, maar toen realiseerde ik me dat ik de meeste levels zo vaak opnieuw moest spelen, ook al heb ik de limieten overschreden en is het nog steeds niet genoeg om de sleutels te krijgen? ik ben weg hier
Asian Cooking Games: Star Chef Arcade ulqx
Eerdere fasen zijn oké, maar in latere fasen dwingt het spel je om edelstenen te kopen.
Ik ben zo verbaasd over dit spel en kan niet stoppen met spelen, tot nu ik de zesde wereld (Midden-Oosten) heb bereikt. Helaas, nadat ik de app had bijgewerkt... bleek dat ik niet kan spelen in de laatste wereld die ik heb bereikt. Het bracht me steeds terug naar de tweede wereld (Japan). Moet ik de hele wereld opnieuw downloaden om te spelen? los het probleem op, tq.
Ik vind advertenties niet erg, maar als ze twee dagen lang dezelfde laten zien, is dat te veel en is het een politieke advertentie waar ik het niet mee eens ben. Het was een geweldig spel, maar dat was vervelend, dus ik heb het verwijderd.
Hou van dit spel. Het maakt je niet gefrustreerd en de uitdaging is genoeg om door te gaan. Had een paar kookspelletjes opgegeven, maar vond mezelf vermaakt. Geweldige graphics en ik hou van het eten! Ik zou 5 sterren alleen voor de game hebben gegeven, maar ik neem 1 ster weg vanwege de ongepaste advertenties voor volwassenen die deze game promoot, vooral wanneer ik deze game speel met mijn dochter die hier ook van hield en ze moet zich altijd van het scherm afwenden wanneer de advertentie verschijnt wanneer we dubbele munten willen krijgen....
STAR CHEF COOKING AND RESTAURANT GAMES/JONEVIE RIN LIM. JONEVIE RIN LIM. 215 weergaven ...
Het is een goed spel, leuk en makkelijk te spelen, maar zoals gezegd, er moeten nieuwe levels worden toegevoegd. Misschien is dat nu een beetje moeilijk, maar ik hoop dat het snel kan.
Asian Cooking Games: Star Chef Spillehall llj
Download Asian Cooking Star Nieuw restaurant- en kookspellen 0.0.36 MOD ... Asian Cooking Star New Restaurant & Cooking Games 0.0.36 MOD Unlimited Money
아시아 요리 게임: Asian Cooking Star 아케이드 tul
Idk ben ik het alleen ineens mijn spel is geüpdatet en weet dat ik de beloningen van de schatkist niet kan openen ik heb alle 10 sleutels verzameld die nodig zijn om alle 10 kisten te openen en het maakt niet uit hoe vaak ik erop klik of ik het spel opnieuw heb opgestart laat me niet openen, ik dacht dat het misschien een slechte telefoon was, dus ik startte hem opnieuw op en zette hem zelfs een tijdje uit en hij laat me nog steeds niet openen geen van hen is dit een storing, ik hoop dat het wordt opgelost, denkend aan de-installatie
Ik geniet van het spel, maar ik geniet niet van het spel, waarom betekent dat ik het hele niveau afmaak, het spel heeft alleen enkele niveaus. Ik speel het spel 5 dagen alleen de niveaus zijn af, dus ik vind dit spel niet leuk.
Waarom is dit hetzelfde spel als je andere spel, alleen zijn de niveaus veranderd? Kun je niet gewoon het eerste spel afmaken of je binnenkort meer een deelniveau geven. Wacht maar dit is gewoon verkeerd kopiëren
Ik was ingelogd via Facebook en bereikte level 87 en toen bevroor alles. Ik heb de installatie ongedaan gemaakt en opnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat mijn spel is opgeslagen. Het was niet. Ik ben terug bij level 13 loggen met dezelfde Facebook en al mijn munten zijn weg. Ik heb veel tijd en geld besteed aan het denken dat mijn spel is opgeslagen
Embs conference 2013, Caracas futbol club copa libertadores ...
Het stopte op niveau 61. Het "serveert de koffie niet", het stopte gewoon met werken. Rustig frustrerend. Jammer, want ik genoot ervan.
Het is geweldig WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hou er zo veel van ik kan niet stoppen met spelen ik speel het dag en nacht non-stop maak alsjeblieft meer van dit soort games de graphics zijn geweldig, maar mijn enige probleem is dat wanneer de niveaus omhoog gaan, er te veel mensen tegelijk komen en ik in de war begin te raken over wat ze willen eten en ik elke keer dezelfde persoon zie en de mensen niet kunnen wachten tot het eten klaar is maak je klaar en ze vertrekken. Ik hou van het spel, maar probeer de problemen op te lossen als ik iets onbeleefds heb gezegd. Het spijt me heel erg
13102020 bewerkt: na de recente update moest ik de levels na Japan opnieuw downloaden in de app. Ik hoop dat u dit kunt verbeteren. Ik weet dat je dit doet om je app-grootte te verkleinen, maar het is een gedoe om de gegevens opnieuw te downloaden, haiyaa.. Gelukkig hoef ik niet alle gespeelde niveaus opnieuw te spelen nadat de fasen opnieuw zijn gedownload. Als je dat doet, kan ik afscheid nemen van dit spel, net zoals het Spongebob Kookspel mij heeft aangedaan.
Hou echt van dit spel. Goede gameplay en graphics. Er is echter één grote bug. Als we na een tijdje proberen een dagelijkse bonus te krijgen, wordt deze eenvoudig weergegeven als verzamelend, maar wordt deze niet aan ons profiel toegevoegd. Los dat alsjeblieft op, zodat het een 5-sterrenspel wordt.
Je werkt veel te hard om de magere punten te krijgen om je apparaten te upgraden, dus je hoeft alleen maar de installatie ongedaan te maken
Voor een keer kan ik duidelijk zien in de kookopdrachten van klanten. Heel leuk en mooi spel. Ik hou van het oosterse thema en adrinalin gehaast leveldesign. Wachten op het koffiehuis! Houd de meer niveaus komen.
Adelaide Star Bus ... South Australia Pinball & Arcade. 3. Game- & entertainmentcentra · National Military Vehicle Museum ... Red Chilli Asian Food Bar.
Het spel is ongetwijfeld de moeite waard om te spelen, omdat het nooit nerveus is, maar eerder inspireert om zonder gevaar verder te gaan... Geliefd en meegesleept om met grote teleurstelling te ontdekken dat het is gepauzeerd na level 120 en nooit aarzelde om een e-mail te schrijven in plaats van erachter te komen dat het is al genoemd.. Echter, tot level 120 heb ik de hele tijd genoten... Bedankt.. En laat ons alsjeblieft niet wachten op het komende restaurant... Al het beste..
Geen updates meer na 3 restaurants
Download Aziatische kookspellen: Topkok (com.asiancooking.star.chef.cooking.games) APK 0.0.53 door TheAppGuruz Developer For Free (Android).
Ik hield zo veel van dit spel dat ik alle niveaus in China90/90, Japan90/90 heb voltooid, maar in India stopte het bij 240 en zegt 0/60. Bevroor het bij mij. Ik kan nu niets anders doen dan extra diensten. Het maakt me gek! Maak het alsjeblieft!
Ik hou van het spel, het enige teleurstellende probleem is dat wanneer je munten probeert te verdubbelen of een cadeau zegt dat er geen advertenties zijn om naar te kijken, anders zouden het 5 sterren zijn
Fantastisch spel waar ik veel van heb genoten ❤️ Waarom zijn er geen nieuwe niveaus open ... ik heb level 330 (Thailand) gehaald maar ik kan het volgende niveau niet krijgen ... Wanneer de volgende niveaus open zijn ??
Nieuw restaurant gaat niet open na level 240😪
De andere versie veel beter. Dit is een app met betere graphics. Wacht al meer dan 3 weken op een nieuw aankomend restaurant. Wat gebeurt er?
Erg jammer dat het niet verder gaat dan wereld 2
Le Mokki. 14 beoordelingen. Nr. 4 van 10 in Brugelette · Restaurant Oasis Pairi Daiza. 154 beoordelingen. Nr. 5 van 10 in Brugelette · Brasserie de Cambron. 123
Tot nu toe geniet ik van het spel, maar nog steeds niet ver met niveaus. Ik hoop dat ik niet vast kom te zitten op hogere niveaus zoals de andere kookspellen.
クッキングスター: アジア料理ゲーム アーケード vms
Asian Cooking Star: New Restaurant & Cooking Games Apk-download
Het was een geweldige game, maar nu werkt het niet goed, het blijft maar doorgaan en ik mis mijn leven
Het is een goed spel, maar het laat me niet spelen na 340 niveau... dus ik heb het verwijderd
Pearl's Peril - Hidden Objects સાહસિક avp
Het spel is gemakkelijk te spelen en is behoorlijk interactief. waar ik het meest van hield, was de achtergrondmuziek die kalm en rustgevend is. Ik bleef het meer dan een half uur onafgebroken spelen zonder het zelfs maar te beseffen. best wel leuk
Ik kon 29-2 level niet voltooien..hoewel ik alle items heb geüpgraded, maar het niet kon voltooien...probeer het te verifiëren..alsjeblieft..maar het spel is leuk..zie dat probleem
Play this new addictive and fast paced time-management cooking game. Asian Cooking Star: Restaurant Cooking Games. One of the best cooking
Ik vond het leuk om dit spel te spelen, maar toen laadde het niet, dus installeerde ik het opnieuw en ben nu al mijn geld, edelstenen kwijt en waar ik mee bezig was, heeft het me terug naar niveau 89 gebracht en ik was veel verder, kun je me alsjeblieft helpen
Deze kookspellen zijn allemaal gebaseerd op dezelfde iconische graphics en mechanische sjabloon. Stop eerlijk met het dupliceren en 'ontwikkel'. 1 ster voor GEEN INSPANNING
THE BEST 10 Restaurants near Turnhoutsebaan, 5, Shop 20B ...
Leuk vinden
Het is een leuk spel, maar eindigt het level met de Indiase keuken? Ben op niveau 240 en voor meer dan 3 dagen is de andere keuken nog steeds te zien binnenkort of eindigt het spel met de Indiase keuken?
Hallo, ik speel dit spel sinds 1 jaar... Maar nu is het moeilijk om een niveau te winnen... Voor elk niveau moet ik booster gebruiken😡... Plzzz repareer het
Crazy Chef: Food Truck Restaurant Cooking Game
Verslavend Ik ben net begonnen met spelen en ik heb zoveel levels gehaald dat je dagenlang niet hoeft te spelen om een paar edelstenen te verzamelen, wat erg irritant is.
Culinary
Ontdek de Gault&Millau restaurant selectie
Spel was super Maar heel veel advertenties laten zien
Op de een of andere manier is het lastig
Erg leuk spel echt een aanrader