Post by ecsekerespnigh on Mar 8, 2022 0:36:40 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Real Madrid App ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Real Madrid App IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsat pengar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Real Madrid App 2022 version ▞▞▞
mycket bra app, jag hoppas att appen kan livestreamas
Streaming live behövs
Världens bästa klubb
Fortsätter att krascha!!
Kan inte logga in...så tråkigt...
Jag avinstallerade nyligen den tidigare versionen och installerade den nya versionen bt det dyker upp ett meddelande om att min app fortfarande behöver en uppdatering varför?
Jag betalade för riktig Madrid-tv men är aldrig tillgänglig...
Dålig
Genomsnitt
Smutsigt när det är som bäst.
Bästa sättet att bli uppdaterad med Real Madrid 😎
Det går inte att logga in varje gång ett fel inträffade
Fungerar inte bra
Fina Aps. Jag kan få all officiell information från denna app. Men från och med igår kan jag inte logga in med denna aps. Pls. Lös detta problem.
Denna applikation hjälper mig att veta mer om mitt favoritlag. Det visar ingen information som jag kan behöva. Det hjälper mig att veta vem som lämnar och vilka som kommer i laget, det hjälper mig också att känna den manager som behövs för lagets framtid och spelare som kommer att passa laget under den kommande säsongen. Det gynnar mig mycket och det är så viktigt för mig. Den visar mig alla lagnyheter och information om alla fotbollsnyheter inklusive fotbollslag för kvinnor och andra. Jag är väldigt glad över Madrid.
Kung Fu Animal Fighting Game Adventure vqjj
Så häftigt. Eftersom appen ger all information om Real Madrid FC och basket.
Har que funsione ahora!!!!
Den här appen är skitsnack, den omdirigerar mig efter att jag har avslutat omdirigeringsprocesserna och hur som helst kommer den att röra om som en dummy.U killar borde bättre reparera din server annars kraschar den
Bästa Real Madrid-appen ger nyheter och det är roligt att använda
Glad att den här appen existerade men det finns ett problem, inte bara utan även med andra Madridister, appen fortsätter att släpa och ärligt talat måste utvecklaren förbättra det grafiska användargränssnittet för smidigare användning ;] hoppas att du tar vår feedback sänkt dig!Jag älskar appen men det enda problemet är att de inte visar riktiga Madrid-matcher utan bara höjdpunkterna och infon om laget
Appen fastnar permanent vid anslutning till servern. Vänligen fixa
Kan inte logga in...... Vill ha uppdateringen snart.........
Det är upplagt på ett bra sätt
Kan inte öppna sidan, snälla fixa det sedan 5star
Fansen kräver ett alternativ för livestreaming av RM-matcher.
Jag kan inte använda appen om den inte är uppdaterad.
det här är dome'
Tillåt skärmspegling av den här appen så att vi kan titta på TV!!!!
I min telefon öppnar den här appen inte igen och igen skrev att appen tyvärr slutar
Jag kan inte se livematcher på telefonen i den här applikationen.
varje gång jag försöker det fortsätter att säga "ett fel inträffade"......jag installerar om det men fortsätter att säga detsamma..... snälla fixa det snabbt... så snart som möjligt..... .
Appen öppnas inte plz fixa snarast!!!!✌🏻
Uppdaterad
Bästa appen
Real Madrid App Sport seki
Det går inte att logga in. Åtgärda det. Betygsatt bara för konceptet. Vänligen gör den lämplig för användning.Kan inte registrera dig
Det är lite svårt att hitta olika grejer.
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Fler inlägg borde läggas upp fler bilder, nyheter, videor
Jag tittar på den här appen. Men vad är fördelen med mynten.
Nytt användargränssnitt är fantastiskt enligt skärmdump men ingen sjungande efter uppdateringen
Jag bara älskar allt med den här appen med det faktum att jag får allt jag behöver från den ❤️